مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-18اقتصادي

رتبه دوم استان سمنان در طرح نذر قربانی


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از قرارگیری استان سمنان در رتبه دوم در بین استان های کشور، در طرح نذر قربانی امسال خبر داد و گفت: استان سمنان در هفت شاخص بررسی شده حائز رتبه های برتر شده است.

- ایسنا/سمنان قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از قرارگیری استان سمنان در رتبه دوم در بین استان های کشور، در طرح نذر قربانی امسال خبر داد و گفت: استان سمنان در هفت شاخص بررسی شده حائز رتبه های برتر شده است.

محمد قوسی، قائم مقام کمیته امداد استان 27 مهرماه از ارزیابی استان های کشور در هفت شاخص خبر داد و اظهار کرد: استان سمنان امسال در نذر قربانی نسبت به سال گذشته 141 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در عید قربان سال جاری دو هزار و 500 رأس دام با اعتبار پنج میلیارد و 300 میلیون تومان ذبح و بین نیازمندان توزیع شده، تصریح کرد: مجموع مشارکت مردم استان سمنان در عید قربان سال گذشته دو میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است که بر این اساس استان سمنان در این شاخص شاهد رشد 141 درصدی بوده است.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان به رتبه ها و شاخص های عملکردی استان سمنان در نذر قربان سال جاری اشاره کرد و گفت: این استان موفق به کسب شاخص مالی با 71 درصد رشد، تحقق برنامه ها با 90 درصد رشد و در توزیع بسته های حمایتی با رشد 97 درصدی روبرو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم استان سمنان در طرح نذر قربانی

رتبه دوم استان سمنان در طرح نذر قربانی