مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-18ورزشي

نیمکت های فوتبال در قرق دهه شصتی ها


5 سرمربی لیگ برتر آینده دهه شصتی هستند و کمتر از 40 سال دارند.

هر ساله شاهد این بودیم که مربیان تکراری در تیم های مختلف جابه جا می شوند اما برای فصل جدید فوتبال این روند متوقف شده و اعتماد مدیران باشگاه ها به مربیان جوان و زیر 40 سال قابل توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: معادلات نیمکت تیم های لیگ برتری برای فصل پیش روی مسابقات فوتبال تغییرات زیادی داشته و حالا کار به جایی رسیده است که مربیان جوان و دهه شصتی فضای مناسبی برای کارکردن و پوست اندازی سطح مربیان یافته اند.

با مشخص شدن سرمربیان 16 تیم لیگ برتری برای مسابقات لیگ بیستم حالا اتفاق جالبی را در فاصله چند روز تا شروع رقابت ها شاهد هستیم؛ جایی که در میان 16 تیم لیگ برتری 5 سرمربی دهه شصتی به چشم می خورند که همگی زیر 40 سال دارند.

هر ساله شاهد این بودیم که مربیان تکراری در تیم های مختلف جابه جا می شدند اما برای فصل جدید فوتبال این روند متوقف شده و اعتماد مدیران باشگاه ها به مربیان جوان و زیر 40 سال قابل توجه است.

در ادامه به بررسی وضع این مربیان جوان پرداخته ایم: محمد ربیعی؛ چند سال تلاش برای صعود بزرگ مربی متولد 1360 فوتبال ایران هیچ سابقه ای در امر بازی ندارد و از آن دسته مربیانی است که مربیگری را به صورت آکادمیک و تئوری آموخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمکت های فوتبال در قرق دهه شصتی ها

نیمکت های فوتبال در قرق دهه شصتی ها