مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-18بين الملل

مقامات صهیونیست: مخالفت های مردمی بحرین مانع از تسریع روند عادی سازی خواهد شد


آمریکایی امروز در حالی عازم بحرین می شود که برخی مسئولان صهیونیست درباره مخالفت های مردمی بحرین با عادی سازی روابط با تل آویو هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیأت صهیونیستی امروز یکشنبه به ریاست ماییر بن شابات مشاور امنیت قومی و الون اوشفیز مدیر کل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی و هیأت ، مسئولان صهیونیست گفتند که بر خلاف امارات، دو طرف صهیونیستی و بحرینی زمان کافی برای دستیابی به توافق رسمی پیش از سفر را نداشتند.

در همین ارتباط یک مسئول صهیونیست در مصاحبه با روزنامه هاآرتص درباره امکان امضای توافقنامه صلح بین اسراییل و بحرین ابراز تردید کرد و گفت: معلوم نیست توافق صلح رسمی در آینده امضا خواهد شد یا نه .

مسئولان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز گفتند اسنادی که امروز امضا خواهد شد بیانیه مشترک برای برقراری روابط دیپلماتیک و صلح و ادامه اعلام حسن نیت است که 15 سپتامبر گذشته در واشنگتن امضا شد.

به نوشته این روزنامه، بیانیه ای که قرار است امروز امضا شود مشتمل بر تأکید بر عدم درگیری متقابل و تعیین زمینه های همکاری دوجانبه اعم از پروازهای غیرنظامی، تجارت، انرژی، آموزش و بهداشت و غیره است.

یک مسئول سیاسی رژیم صهیونیستی نیز گفت که این توافقنامه به دلیل آنکه یک توافقنامه صلح رسمی نیست وجهه قانونی ندارد لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات صهیونیست: مخالفت های مردمی بحرین مانع از تسریع روند عادی سازی خواهد شد

مقامات صهیونیست: مخالفت های مردمی بحرین مانع از تسریع روند عادی سازی خواهد شد