مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-18اقتصادي

حضور 40 شرکت در نمایشگاه مجازی دستاوردهای مقابله با کرونا


مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری اولین نمایشگاه مجازی با موضوع «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» خبر داد.

- مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری اولین نمایشگاه مجازی با موضوع جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرضیه شاوردی درباره جزییات برگزاری این نمایشگاه، گفت: با توجه به محدودیت های موجود در برگزاری نمایشگاه های فیزیکی و شرکت در نمایشگاه های خارجی به ‏واسطه شیوع ویروس کرونا، صندوق نوآوری و شکوفایی قصد دارد با اتخاذ شیوه ای جدید، توانمندی ها و محصولات ‏شرکت های دانش بنیان را به نمایش بگذارد و در راستای تسهیل تجاری سازی این محصولات در عرصه های ‏ملی و بین المللی قدم بردارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس نمایشگاه مجازی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا با حمایت صندوق نوآوری و به منظور معرفی محصولات دانش بنیان کشور در حوزه های ‏تجهیزات و مواد پاک کننده و ضدعفونی کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، ‏تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، کیت های تشخیصی، محصولات دارویی و سامانه های نرم افزاری با حضور 40 شرکت دانش بنیان برگزار می شود.

‏ شاوردی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) و در دو قالب سه بعدی و دوبعدی طرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 40 شرکت در نمایشگاه مجازی دستاوردهای مقابله با کرونا

حضور 40 شرکت در نمایشگاه مجازی دستاوردهای مقابله با کرونا