مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 08:402020-10-18سياسي

لزوم اختصاص زمان برای پاسخگویی به ابهامات و نسبت های ناروا


خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در تذکری نسبت به نطق پیش از دستور حجت نظری دیگر عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: لازم است وقت لازم برای پاسخ به ابهامات و نسبت های ناروا به کمیسیون برنامه و بودجه درباره موضوع اصلاح ساختاری شهرداری تهران اختصاص داده شود.

- خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در تذکری نسبت به نطق پیش از دستور حجت نظری دیگر عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: لازم است وقت لازم برای پاسخ به ابهامات و نسبت های ناروا به کمیسیون برنامه و بودجه درباره موضوع اصلاح ساختاری شهرداری تهران اختصاص داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسن رسولی در دویست و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع نطق پیش از دستور حجت نظری در تذکری گفت: بر اساس ماده 31 آیین نامه داخلی شورا که موضوع تذکر من است ناطقین در صحن شورا اگر به افراد حقیقی و حقوقی نسبتی را بدهند باید زمان برای پاسخگویی آنها داده شود.

وی افزود: آقای نظری در نطق خود صحبت هایی را به کمیسیون برنامه و بودجه درباره اصلاح ساختار شهرداری تهران نسبت دادند که با زحمات کشیده شده ارتباطی ندارد.

وی تاکید کرد: تقاضا می کنم وقتی تنظیم شود تا به همه ابهامات مطرح شده در نطق ایشان و همچنین نسبت های ناروایی که به صورت ضمنی مطرح شد پاسخ داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اختصاص زمان برای پاسخگویی به ابهامات و نسبت های ناروا

لزوم اختصاص زمان برای پاسخگویی به ابهامات و نسبت های ناروا