مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-18سياسي

صالحی دارانی: سران قوا به فکر نان شب محرومان باشند


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: دردی که پایه های اقتصادی کشور را به لرزه درآورده زلزله قیمت های ارز، طلا، سکه، بورس، خانه، زمین و خودرو است.

- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: دردی که پایه های اقتصادی کشور را به لرزه درآورده زلزله قیمت های ارز، طلا، سکه، بورس، خانه، زمین و خودرو است.

سران قوا به فکر نان شب محرومان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین محمد صالحی دارانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: مدتی بعد از طلوع خورشید انقلاب اسلامی گرد و غبار فتنه استکبار فضای میهن را آلوده کرد و مردان و زنان دلاور، ترک جا و مقام و منصب خود کردند و تا آسمان فکه، دهلاویه، دهلران، اروند و خرمشهر پر کشیدند و پرپر شدند.

وی با بیان این که هم اکنون شیران سرزمینم منتظر فرمان اند تا جان و سر بیفشانند و آمریکا را سر جای خود بنشانند پیش از آن که آمریکا پای از گلیم خود درازتر کند ابراز عقیده کرد: بر ما واجب است تا قبل از این که آمریکا بخواهد مکانیزم ماشه را علم کند از تمام تعهدات برجامی خود خارج شویم.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی از وضعیت راه های روستایی حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و در مورد وضعیت آب شرب منطقه اش مدعی شد: مردم منطقه ام آب آلوده به نیترات مصرف می کنند و در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی دارانی: سران قوا به فکر نان شب محرومان باشند

صالحی دارانی: سران قوا به فکر نان شب محرومان باشند