مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 08:002020-10-18اقتصادي

تخفیف 50 درصدی نظام مهندسی به طرح ملی مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید سعیدیان امروز در نشست خبری تشریح برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه با شهرداری تهران توافق کرده ایم تا از این پس برای کلیه پروژه ها و ساختمان ها، - رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از تخفیف 50 درصدی تعرفه خدمات نظام مهندسی به پروژه های طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید سعیدیان امروز در نشست خبری تشریح برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه با شهرداری تهران توافق کرده ایم تا از این پس برای کلیه پروژه ها و ساختمان ها، شناسنامه فنی -ملکی صادر شود، گفت: از این پس کلیه پروانه های صادره در سطح شهر تهران به صورت چهار ناظره اجرا می شود.

وی درباره تعرفه خدمات نظام مهندسی گفت: تعرفه فعلی کفاف انطباق با واقعیت های امروز تهران را ندارد و به دنبال بروز رسانی آن هستیم.

رییس سازمان نظام مهندسی تهران افزود: اگر تعرفه ها با واقعیت منطبق نباشد یا بر کیفیت کار اثر می گذارد یا حرفه مندان واقعی از این حرفه دور می شوند.

سعیدیان درباره گود های ساختمانی پایتخت گفت: 280 گود رها شده در تهران داریم که 100 گود آن پرخطر است و ضرورت دارد هر چه سریع تر برای آن فکری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 درصدی نظام مهندسی به طرح ملی مسکن

تخفیف 50 درصدی نظام مهندسی به طرح ملی مسکن