مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-18سياسي

توزیع 2200 پرس غذای گرم و 114 بسته معیشتی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین


2200 پرس غذای نذری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین در دهستان های چوقور طارم سفلی و زوارک الموت شرقی طبخ و بین اهالی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، به مناسبت سالروز شهادت پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم،شهادت امام حسن مجتبی و علی بن موسی الرضا علیه السلام، 2200 پرس غذای نذری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دهستان های چوقور طارم سفلی و زوارک الموت شرقی طبخ و بین اهالی توزیع شد.

در دهستان زوارک به همت خیرین، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه و موکب خادمین امام رضا علیه السلام، 1000 پرس در روستای باغکلایه طبخ و در پنج روستا توزیع شد.

علاوه بر طبخ غذا، 114 بسته معیشتی با کمک خیرین، قرارگاه و حوزه بسیج شهید حدادی به ارزش سی و پنج میلیون تومان در بین نیازمندان روستاهای محروم توزیع شد.

همچنین، در دهستان چوقور طارم سفلی، روستای زرند به همت امام روستا، خیرین، اداره کمیته امداد و اهالی 600 پرس و همچنین در روستای اردک به همت قرارگاه، خیرین و اهالی 600 پرس غذای نذری طبخ و در بین روستاهای اردک، محمد ده و پلنگه توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2200 پرس غذای گرم و 114 بسته معیشتی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین

توزیع 2200 پرس غذای گرم و 114 بسته معیشتی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین