مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-18اقتصادي

مردم کردستان نگران کمبود آرد و نان نباشند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مردم هیچ نگرانی و دغدغه ای در مورد کمبود آرد و نان نداشته باشند چرا که به اندازه نیاز استان گندم و آرد ذخیره داریم.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مردم هیچ نگرانی و دغدغه ای در مورد کمبود آرد و نان نداشته باشند چرا که به اندازه نیاز استان گندم و آرد ذخیره داریم.

محمد دره وزمی در جریان بازدید از چند واحد خبازی و کارخانه آرد در سنندج، اظهار کرد: این وظیفه ذاتی همکاران ما بوده که در سطح صنوف و خبازی ها نظارت و بازرسی های لازم را انجام دهند.

وی افزود: اخیرا مباحثی در مورد کمبود آرد و نان در سایر استان ها و برخی شهرستان های کردستان پیش آمده و این موجب شلوغی صف نانوایی ها شده بود.

وی بیان کرد: در همه صنوف انسان های قانون مدار وجود دارد که در چهار چوب قانون حقوق مردم را رعایت کرده البته درصدی هم هستند که متخلف بوده و قانون را رعایت نمی کنند.

وی افزود: یک واحد خبازی از 4 مورد خبازی مورد بازدید تخلف داشت که پرونده برای آن تشکیل خواهد شد و برخورد قاطع صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: سه واحد خبازی دیگر کاملا در چهارچوب قانون و فراتر از انتظار عمل کرده که حتما برایشان تشویقی هم خواهیم نوشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کردستان نگران کمبود آرد و نان نباشند

مردم کردستان نگران کمبود آرد و نان نباشند