مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-18ورزشي

چالش کرونا برای 30 هزار شاغل در باشگاه های ورزشی استان


مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه مراکز ورزشی جزو اولین مکان هایی بود که با اوج گیری کرونا تعطیل شد، گفت: این درحالی است که آمارها نشان می دهد هرچه مراکز ورزشی بسته شد آمار ابتلا هم بالا رفت چون با تعطیلی فضاهای ورزشی استقامت و سلامت مردم دچار آسیب شد.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه مراکز ورزشی جزو اولین مکان هایی بود که با اوج گیری کرونا تعطیل شد، گفت: این درحالی است که آمارها نشان می دهد هرچه مراکز ورزشی بسته شد آمار ابتلا هم بالا رفت چون با تعطیلی فضاهای ورزشی استقامت و سلامت مردم دچار آسیب شد.

سیدمحمد طباطبایی در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، با بیان اینکه بیماری کووید19 به نظر ما ورزشی ها دو چیز را هدف گرفته و آن هم سلامتی و آموزش است، اظهار امیدواری کرد که مسئولان به روند قبلی برای تعطیلی اماکن ورزشی ادامه ندهند و نسل جوان بتوانند از باشگاه ها و همه اقشار از فضاهای باز برای ورزش و تقویت نشاط و سلامتی خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا اول مراکز ورزشی را بستند، درصورتی که آمارها نشان می دهد هرچه مراکز ورزشی بسته شد آمار کرونا هم بالاتر رفت، گفت: با تعطیلی اماکن ورزشی بخش زیادی از استقامت و سلامت مردم دچار آسیب شد، حتی فضای باز و ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش کرونا برای 30 هزار شاغل در باشگاه های ورزشی استان

چالش کرونا برای 30 هزار شاغل در باشگاه های ورزشی استان