مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-18سياسي

لایحه قانون چک مسیر انحرافی دولت برای اصلاح اقتصاد کشور است


نماینده مردم قائم شهر در مجلس با اشاره به لایحه دو فوریتی اصلاح قانون چک، گفت: این موضوع مسیر انحرافی دولت برای اصلاح اقتصاد کشور است که باید جلوی آن ایستادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 27 مهر) و در جریان بررسی دو فوریت لایحه الحاق یک تبصره به ماده (14) قانون صدور چک با موضوع ممنوعیت انتقال چک های تضمینی در موافقت با دو فوریت این لایحه اظهار داشت: لازم است در شرایط فعلی دولت لایحه صدور چک را به مجلس بدهد هر چند ما معتقدیم چیزی که می تواند قیمت از را کنترل کند چکهای بانکی و مقصد چک هاست زیرا این کار موجب ثبات اقتصادی و اجرای بهتر سیاست های پولی و بانکی خواهد شد.

وی افزود: مدیریت مالی کشور با تمدید لایحه دولت درباره قانون چک امکان پذیر است لذا نمایندگان باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

در ادامه نشست کمال علیپور خنکداری نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با  دو فوریت لایحه الحاق یک تبصره به ماده (14) قانون صدور چک با موضوع ممنوعیت انتقال چک های تضمینی اظهار داشت: امروز مشکل کشور و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به چک ارتباطی ندارد بلکه به موضوعاتی مربوط است که  دولت ورود پیدا نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه قانون چک مسیر انحرافی دولت برای اصلاح اقتصاد کشور است

لایحه قانون چک مسیر انحرافی دولت برای اصلاح اقتصاد کشور است