مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-18سياسي

آلبوم مولودی خوانی فرزندان خلیفه «میرزا آغه غوثی» منتشر شد


آلبوم مولودی خوانی فرزندان خلیفه میرزا آغه غوثی ، استاد و پیشکسوت دف با عنوان ذکر و دف به همت حوزه هنری استان کردستان منتشر شد.

- آلبوم مولودی خوانی فرزندان خلیفه میرزا آغه غوثی منتشر شد ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: آلبوم مولودی خوانی فرزندان خلیفه میرزا آغه غوثی ، استاد و پیشکسوت دف با عنوان " ذکر و دف" به همت حوزه هنری استان کردستان منتشر شد.

امین مرادی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک ربیع الاول، اظهار کرد: ماه ربیع بواسطه فرخنده میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) بهترین فرصت برای تقویت جنبه های وحدت آفرین جامعه مسلمانان حول وجود مبارک آن حضرت است.

وی افزود: در عصر حاضر و با نگاهی به توطئه ها و دشمنی هایی که برعلیه دین مبین اسلام به شیوه های مختلف صورت می گیرد، این ایام بهترین فرصت است تا با تقریب دل ها با هر گونه گرایش مذهبی ذیل دین مبین اسلام، تلاش های توطئه گران را در مسیر ایجاد نفاق ناکام گذاریم.

مرادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که می فرمایند آن کس که ندای نفرقه بین شیعه و سنی را سر می دهد و به بهانه مذهب، می خواهد وحدت ملی را به هم بزند، چه شیعه باشد و چه سنی، مزدور دشمن است، چه بداند، چه نداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم مولودی خوانی فرزندان خلیفه «میرزا آغه غوثی» منتشر شد

آلبوم مولودی خوانی فرزندان خلیفه «میرزا آغه غوثی» منتشر شد