مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-18ورزشي

4 فرنگی کار قم در اردوی مسابقات جهانی صربستان


چهار کشتی گیر استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان برای حضور در اردوی تیم اعزامی به مسابقات جهانی دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بلافاصله بعد از پایان دیدارهای نیم فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور، کشتی گیران مد نظر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران به اردوی آماده سازی این تیم برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان دعوت شدند.

این اردو برای حضور در رقابت های جهانی از امروز آغاز می شود و کشتی گیران در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به اردو می روند، اردویی که زیر نظر محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی و رسول جزینی به همراه بهروز حضرتی پور، لقمان رضایی، حبیب الله اخلاقی و داود اخباری به عنوان مربیان این تیم برگزار می شود.

متخصص تغذیه تیم ملی رامین امیرساسان است محمد علیزاده به عنوان ماساژور در این اردو حضور دارد، در حالی که رقابت های جهانی به میزبانی کشور صربستان برگزار می شود و به همین منظور ملی پوشان تا هفتم آبان ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین می کنند.

کشتی گیران قمی حاضر در این اردو علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، رضا مردی در وزن 63 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم هستند، در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 فرنگی کار قم در اردوی مسابقات جهانی صربستان

4 فرنگی کار قم در اردوی مسابقات جهانی صربستان