مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-18سياسي

نیروی انتظامی نقش مهمی در امنیت اقتصادی و آرامش روانی مردم دارد


فرماندار سقز نقش پلیس را در امنیت اقتصادی و آرامش روانی و اقتصادی مردم بسیار مهم دانست و از خانواده بزرگ انتظامی خواست تا در راستای جلوگیری از خروج آرد و یا نان از شهرستان مبادی را به خوبی کنترل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با بیان اینکه، دشمن درصدد است امنیت اقتصادی را به امنیت سیاسی کشورمان گره بزند، اظهار کرد: هدف دشمن در این بُرهه، ضربه زدن به امنیت روانی و اقتصادی مردم است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز خاطرنشان کرد: امنیت ایران اسلامی با خون شهدا و مجاهدت رزمندگان و ایثارگران و همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مردم تامین شده است و تمام تلاش دشمن خدشه واردکردن بر این امنیت پایدار است.

کریمیان نقش پلیس را در امنیت اقتصادی و آرامش روانی و اقتصادی مردم بسیار مهم دانست و از خانواده بزرگ انتظامی خواست تا در راستای جلوگیری از خروج آرد و یا نان از شهرستان مبادی را به خوبی کنترل کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: اگرچه تمام دنیا چشم به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارد اما امنیت ایران وابسته به این انتخابات نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی نقش مهمی در امنیت اقتصادی و آرامش روانی مردم دارد

نیروی انتظامی نقش مهمی در امنیت اقتصادی و آرامش روانی مردم دارد