مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-18سياسي

نظری: بعد از 15 روز تعطیلی مجلس باید مشکلات و درد مردم را بررسی کنیم


نماینده مردم خلخال در مجلس امروز (یکشنبه) گفت: بعد از گذشت 15 روز و پس از تعطیلات مجلس انتظار داریم که مشکلات و درد مردم بررسی شود نه اینکه دیگر دستور کارها را بررسی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 27 مهر) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه بودجه محاسبات درباره طرح استفساریه تبصره یک بند ذ ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه اعاده شده از شورای نگهبان در تذکری مستند به بند 12 اصل سوم قانون اساسی، اظهار داشت: نظام اسلامی موظف است برنامه ریزی لازم برای رفع فقر و تامین بیمه و مشکلات اقتصادی مردم را داشته باشد و انتظار داریم که برنامه های مجلس یازدهم در همین راستا باشد.

وی افزود: بعد از 15 روز و پس از تعطیلات انتظار داریم که مشکلات و درد مردم را بررسی کنیم نه اینکه موضوعات دیگر در دستور کار باشد.

نماینده مردم خلخال در مجلس تصریح کرد: تعیین تکلیف و تغییر وضعیت استخدامی ایثارگران و فرزندان آنها و استفساریه ای که امروز در دستور کار پارلمان آمده قانونگذاری جدید بوده و  استفساریه نیست.

ضمن اینکه این موضوع قانونگذاری است وباید مراحل و مراتب قانونگذاری جدید طی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: بعد از 15 روز تعطیلی مجلس باید مشکلات و درد مردم را بررسی کنیم

نظری: بعد از 15 روز تعطیلی مجلس باید مشکلات و درد مردم را بررسی کنیم