مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-18سياسي

144 روز با مجلس یازدهمی ها/ پارلمان برای مشکلات اساسی کشور چه راهکارهایی دارد؟


مجلس یازدهم نزدیک به 150 روز از عمر خود را سپری کرده؛ مجلسی که با شعار شفافیت، کارآمدی و عدالت روی کار آمده حالا کارنامه ای 5 ماهه دارد که قابل بررسی و قضاوت است.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس: 144 روز از عمر مجلس یازدهم می گذرد؛ مجلسی که با شعار شفافیت و کارآمدی روی کار آمد و از سوی مقام معظم رهبری نیز به صفت مجلس انقلابی مزین شد.

مجلسی که در شرایطی کاملا خاص و با انبوهی از مشکلات بر سر کار آمد؛ از تحریم و محمدباقر قالیباف بعد از انتخاب به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی برای دوره یازدهم تعریف کرد و حالا بعد از نزدیک به 150 روز از عمر مجلس شاید زمان خوبی برای سنجش میزان پایبندی خانه ملت به شعارها و برنامه های خود باشد.

  اینکه مجلس در این 5 ماه چه کرد شاید چندان نیاز به ارائه گزارش از سوی هیات رییسه نباشد چرا که فعالیت های مجلس تا حد زیادی مشخص است و در قالب طرح ها، مصوبات، سوال و استیضاح و گزارش قابل رویت و سنجش است، در این گزارش مروری بر اقدامات مجلس یازدهم در مدت زمانی که از عمر آن می گذرد داریم؛ به تفکیک اینکه چه مشکلاتی وجود دارد و مجلس چه راه حلی برای این مشکلات داشته است.

      * مالیات بر خانه های خالی؛ مسکنی برای بازار مسکن مشکل: آشفتگی بازار مسکن و بازی با سرپناه مردم وضعیت آشفته بازار مسکن و تشدید این آشفتگی در ماه های اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

144 روز با مجلس یازدهمی ها/ پارلمان برای مشکلات اساسی کشور چه راهکارهایی دارد؟

144 روز با مجلس یازدهمی ها/ پارلمان برای مشکلات اساسی کشور چه راهکارهایی دارد؟