مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-18پزشكي

کرونا چگونه تهران را فتح کرد


نتایج یک پروژه تحقیقاتی که به سفارش کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران و توسط مرکز مطالعات شهرداری تهران انجام شده و مجری آن دکتر حمید سوری، - نتایج یک پروژه تحقیقاتی که به سفارش کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران و توسط مرکز مطالعات شهرداری تهران انجام شده و مجری آن دکتر حمید سوری، استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، حکایت از ناموفق بودن سیاست های اجرایی در کنترل اپیدمی کووید-19 دارد و جزییات تازه ای از چگونگی شیوع کرونا را در تهران نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری با انتشار نقشه پراکندگی شیوع کووید-19 در تهران نوشت: این مطالعه، مربوط به 14فروردین تا 14تیر، که جزییات شیوع ویروس و نقشه حرکت آن را در تهران بررسی کرده، برای نخستین بار منتشر می شود و نشان می دهد که 3 منطقه 4، 6 و 19 بیشترین موارد ابتلا را داشته اند.

بیشترین علت ابتلای افراد به دلیل مراجعه به مراکز درمانی بوده و شایع ترین بیماری زمینه ای در افراد مورد مطالعه، بیماری های قلبی - عروقی بوده است.

این مطالعه نشان داده که در دوره مورد بررسی، میزان کشندگی بیماری در موارد بستری 12.

3 درصد بوده است.

این تحقیق را مرکز مطالعات شهرداری تهران به سفارش کمیته سلامت شورای شهر تهران با مشارکت گروهی از متخصصان به سرپرستی دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا چگونه تهران را فتح کرد

کرونا چگونه تهران را فتح کرد