مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-18سياسي

ثبت وقف یک میلیارد تومانی در سوادکوه


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: وقف یک باب مغازه به ارزش یک میلیارد تومان توسط واقف حاج رزاق رزاقی در سوادکوه ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، رضا یوسفی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان سوادکوه به مناسبت دهه وقف با اشاره به اینکه غبار روبی و عطرافشانی در امام زاده عبدالحق زیراب(ع) با حضور ائمه جمعه پل سفید و زیراب برگزار شد، گفت: همایش یاوران وقف، برگزاری محفل انس با قرآن در امام زاده عبدالحق و امام زاده ابوطالب، ارائه کمک های بلا عوض از محل موقوفه کنی به بیماران، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهر های پل سفید و زیراب و دیدار با متولیان و تجلیل از مدیران بقاع و اصحاب وقف بخشی از برنامه های ما در هفته وقف است.

  رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی، برگزاری نشست تخصصی وقف در مدرسه علمیه شیر گاه را از برنامه های دیگر هفته وقف ذکر کرد و افزود: مشارکت در اجرای اجتماع رضویون در امام زاده عبدالحق زیراب نیز از برنامه های ما است.

وی با بیان اینکه احکام تأسیسی به معنای احکامی است که موضوع آن در گذشته وجود نداشت و اسلام برای آن قانون قرار داد و احکام امضایی به معنای آن است که قبل از اسلام وجود داشت و مورد توجه اسلام قرار گرفت و آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت وقف یک میلیارد تومانی در سوادکوه

ثبت وقف یک میلیارد تومانی در سوادکوه