مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-18ورزشي

برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو با حضور وزرای دولت در هفته جاری


 مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و هفته تربیت بدنی، از برگزاری برنامه های شاخص گرامیداشت این هفته در مناطق تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

-  مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و هفته تربیت بدنی، از برگزاری برنامه های شاخص گرامیداشت این هفته در مناطق تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر محسنی با اعلام این مطلب افزود: هر منطقه شهرداری تهران مسئولیت اجرای یک کار ویژه در این هفته را برعهده دارد که این فعالیت ها در کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز به تصویب رسیده است.

به گفته وی، برگزاری تورهای دوچرخه سواری، مسابقه ویژه کوتاه قامتان، لیگ بازی های رایانه ای، جشنواره بازی های فکری روبیک، مسابقات قایقرانی پدر و پسر، مسابقات شوت دارت مادر و دختر، رکورد گیری پله نوردی بانوان، دیدارهای دوستانه فوتبال و .

از جمله این برنامه هاست.

محسنی در خصوص برگزاری کارگاه آموزش کوهپیمایی با هماهنگی سفارت اتریش در تهران نیز گفت: این برنامه با همکاری سازمان ورزش، فدراسیون کوهنوردی و سفارت اتریش در ایران انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو با حضور وزرای دولت در هفته جاری

برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو با حضور وزرای دولت در هفته جاری