مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 05:402020-10-18سياسي

هزارتوی ایمنی بازارها


پس از هر سانحه ای که به دلیل ابعاد و بزرگی فاجعه خبرساز می شود، بررسی ها و گمانه زنی های بسیاری حول اتفاقی که افتاده رخ می دهد.

گاهی همان جا و سر صحنه حادثه، - ایسنا/بوشهر پس از هر سانحه ای که به دلیل ابعاد و بزرگی فاجعه خبرساز می شود، بررسی ها و گمانه زنی های بسیاری حول اتفاقی که افتاده رخ می دهد.

گاهی همان جا و سر صحنه حادثه، میزگردهای خیابانی برپا می شود و زمانی هم همچون ماجرای آتش سوزی پلاسکو کار به هیئت دولت و نهادهای ملی می رسد.

در روزهای اخیر و با سانحه ای که بازار ساحلی بندر دیلم را دود و خاکستر کرد دوباره موضوع ایمنی و اهمیت آن در حوزه عمومی مطرح شد.

مبحث ایمنی و آنچه استاندارد های ایمنی در طراحی سازه های شهری و عمومی نامیده می شود از آن موضوعاتی است که اهمیتش پس از رخدادهایی از این دست و در این سطح بیش از پیش آشکار می شود.

نکات ریز و درشتی که در طراحی و اجرای بناهای شهری یا نادیده گرفته و یا پس از رد شدن از سد مجوزهای قانونی و در گذر زمان فراموش می شود.

آیتم هایی که هیچکدام در بازارچه ساحلی بندر دیلم رعایت نشده بود و اصولاً گویا از ابتدای شکل گیری این بازار، ایمنی دغدغه ی هیچ یک از متولیان و بانیان بازار نبوده است! محسن جمشیدی انگاس ، دکترای محیط زیست گرایش HSE در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به قدمت بالای برخی از این بازاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزارتوی ایمنی بازارها

هزارتوی ایمنی بازارها