مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 05:152020-10-18فرهنگي

وقتی خواستن توانستن است با معلولیت صرف می شود+فیلم و عکس


خبرگزاری فارس استان کردستان/شیرین مرادی؛ به دنبال سوژه این بار به سراغ کسی رفتیم که با وجود معلولیت، توانسته فعل خواستن توانستن است را صرف کند.

قدش کوتاه است، اما عزم بلند و اراده ای قوی دارد، اولین ورق زندگی صباح مجیدی در یکی از روزهای شهریورماه سال 69 ورق خورد، چشم های مشتاق مادر صباح در آن صبح تابستانی به روی نوزادش لبخند زد اما درونش پر از آشوب بود.

صباح طلوع کرده بود همراه با یک کوله کوچک گوشتی که بر پشتش خودنمایی می کرد، رابعه خانم مادر صباح نگران بود و باید هرچه زودتر برای فرزند دلبندش کاری می کرد.

همسرش راضی به عمل جراحی صباح نبود، اما زور مادر بیشتر بود به همین دلیل بلاخره فرزندشان زیر تیغ جراحی دکتر صالحی قرار گرفت تیغی که سرنوشت او را برای همیشه با معلولیت عجین کرد.

خوب اما تلخ پای درددل های رابعه خانم مادر صباح که نشستم دنیایی حرف داشت، حرف هایی با رنگ و بوی ایثار.

می گوید: 29 سال از روزی که خداوند گل وجود صباح را در زندگیمان شکفت می گذرد، روزهایی که هر کدام تلخی و شیرینی های خاص خود داشت، خودم را در مورد وضعیت جسمانی صباح همیشه مقصر می دانم.

صباح را با رضایت خودم در بیمارستان بستری کردم، دفتر خاطرات ذهنش را به سال 69 ورق می زند و می گوید: وضعیت امکانات درمانی در آن دوران در کردستان چندان مطلوب نبود، وقتی صباح با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی خواستن توانستن است با معلولیت صرف می شود+فیلم و عکس

وقتی خواستن توانستن است با معلولیت صرف می شود+فیلم و عکس