مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-18سياسي

ائمه جمعه همانند لشکرهای درون جبهه هماهنگ عمل کنند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: همانند لشکرهای درون جبهه که هماهنگ عمل می کنند نیاز است تا ائمه جمعه نیز از تفرق و ناهماهنگی پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، آیت الله مصطفی در دیدار ائمه جمعه منطقه سیستان گفت: ائمه جمعه درهر نقطه ای نقش راهبری، راهنمایی، هدایت و فرماندهی فرهنگی را بر عهده دارند.

امام جمعه زاهدان افزود: هرچند مردم در موارد مختلفی از جمله مشکلات معیشتی و گاهی حل اختلافات و درگیری های شخصی نزد ائمه جمعه می آیند اما کار ویژه ائمه جمعه همان کار فرهنگی است.

آیت الله مصطفی محامی با تاکید بر ضرورت کار شبکه ای گسترده، هماهنگی و همکاری لازم بین ائمه جمعه افزود: همانند لشکرهای درون جبهه که هماهنگ عمل می کنند نیاز است تا ائمه جمعه نیز از تفرق و ناهماهنگی پرهیز کنند زیرا در این حالت هیچ کاری پیش نمی رود و همه شکست می خورند.

 وی بیان کرد: در این مسیر، رویکرد مقام معظم رهبری نقشه راه ما قرار گرفته است و نیاز است به طور مکرر فرمایشات ایشان را مورد مطالعه قرار دهیم زیرا در سخنان ایشان کلیدواژه های مهمی وجود دارد که چراغ راه ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه همانند لشکرهای درون جبهه هماهنگ عمل کنند

ائمه جمعه همانند لشکرهای درون جبهه هماهنگ عمل کنند