مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-18حوادث

اعلام سهم تهران از کل سرقت های کشور/ افزایش جعل و کلاهبرداری در پایتخت


افزایش جرائم مرتبط با جعل و کلاهبرداری، کاهش سهم پایتخت از کل سرقت های کشور و در عین حال افزایش سرقت در تهران بزرگ و نیز کاهش 22 درصدی جرائم جنایی از جمله محورهای مصاحبه با رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ است که به مناسبت هفته ناجا انجام شده است.

- افزایش جرائم مرتبط با جعل و کلاهبرداری، کاهش سهم پایتخت از کل سرقت های کشور و در عین حال افزایش سرقت در تهران بزرگ و نیز کاهش 22 درصدی جرائم جنایی از جمله محورهای مصاحبه با رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ است که به مناسبت هفته ناجا انجام شده است.

سردار علیرضا لطفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیشینه 150 ساله پلیس آگاهی در کشور، اظهارکرد: پلیس آگاهی قدیمی ترین بخش پلیس و به نوعی نماد پلیس در کشور است.

این پلیس برابر اعداد و آمار جزو عملیاتی ترین پلیس های کشور محسوب می شود چرا که کمتر پلیسی را می توان در کشور یافت که روزانه این تعداد ماموریت و عملیات داشته باشد.

وی با بیان این که پلیس آگاهی عمدتا با مجرمان حرفه ای و جرائم پیچیده روبه رو است، گفت: برای رسیدگی به این جرائم در پلیس آگاهی تهران بزرگ معاونت های عملیاتی مختلفی داریم.

در پلیس آگاهی پایتخت بر خلاف دیگر پلیس های آگاهی دو معاونت سرقت داریم که یکی مربوط به سرقت وسایل نقلیه و سرقت های مربوط به آن بوده و دیگری نیز مربوط به دیگر سرقت هاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام سهم تهران از کل سرقت های کشور/ افزایش جعل و کلاهبرداری در پایتخت

اعلام سهم تهران از کل سرقت های کشور/ افزایش جعل و کلاهبرداری در پایتخت