مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 21:352020-10-17سياسي

روایت های عجیب و غریب از مهم ترین وقایع معاصر


اسماعیل امینی که برای ثبت خاطره ها و اتفاق های دوره کرونا بیشتر به کار دانشجویی امیدوار است، می گوید: ما درباره مهم ترین وقایع دوره معاصر خیلی منابع منظم و مرتبی نداریم، - اسماعیل امینی که برای ثبت خاطره ها و اتفاق های دوره کرونا بیشتر به کار دانشجویی امیدوار است، می گوید: ما درباره مهم ترین وقایع دوره معاصر خیلی منابع منظم و مرتبی نداریم، برای همین، روایت های خیلی عجیب، غریب و پراکنده ای از آن ها می بینیم.

این شاعر و مدرس دانشگاه در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت حفظ تاریخ شفاهی و میراث مستند به ویژه در روزگار کرونایی و تاثیرگذاری آن بر ادبیات و همچنین تاثیرپذیری اش، اظهار کرد: طبیعی است که هر اتفاقی شیوه زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد، به نحوی در ادبیات، شعرها و قصه ها منعکس می شود.

زمانی این اتفاقی خوب است مثل این که ما در جنگ پیروز شدیم و حقانیت مان ثابت شد، زمانی هم اتفاقات ناگواری است مثل زلزله، سیل و یا همین کرونا که واقعا تغییرات عمده ای در شیوه زندگی مان ایجاد کرده است.

او ادامه داد: اما درباره این که مسئولان موظفند این کار را انجام دهند یا خیر، به نظرم نمی آید این کار خیلی حکومتی باشد.

به ثبت خاطرات و اتفاقات دوره کرونا باید اهمیت داده شود اما شاید از مجامع دانشگاهی بیشتر توقع می رود یا از بعضی از این مجامع ادب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت های عجیب و غریب از مهم ترین وقایع معاصر

روایت های عجیب و غریب از مهم ترین وقایع معاصر