مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 21:152020-10-17ورزشي

واکنش دانشگاه پیام نور البرز به گزارش انتقادی فارس


دانشگاه پیام نور البرز نسبت به خبر خبرگزاری فارس در رابطه با واگذارشدن سالن ورزشی دانشگاه به یک فروشگاه عرضه مواد غذایی و پرورش زالو واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، در پی انتشار خبری با عنوان سالن ورزشی دانشگاه پیام نور کرج انبار مواد غذایی و پرورش زالو شد!  دانشگاه پیام نور البرز نسبت به محتوای این خبر پاسخنامه ای برای خبرگزاری فارس ارسال کرده است.

در این پاسخ نامه آمده است: ضمن سپاس و تقدیر از جامعه شریف خبری (خبرنگاران،خبرگزاری ها و.

) که همواره در انعکاس اخبار و رویدادها منطبق بر منابع، مستندات علمی با شیوه اخلاقی و قانونی به قصد اطلاع رسانی به مردم عزیز؛ در سنگر اطلاع رسانی در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند؛ به استحضار می رساند در خصوص خبر منتشر شده در سایت خبرگزاری فارس البرز در تاریخ 99/7/5 با عنوان: (سالن ورزشی دانشگاه پیام نور کرج انبار مواد غذایی و .

) متاسفانه ظاهراً آن خبرگزاری از منبع ناآگاه و غیر آشنا به ضوابط ابلاغی، ساختار و برنامه های کلان این دانشگاه کسب خبر و نسبت به انتشار آن در سایت خود اقدام نموده است که جهت تنویر افکار عمومی نیاز به تجدید نظر جدی و درج پاسخ این دانشگاه در وب سایت و کانال های اطلاع رسانی مجازی خبرگزاری فارس البرز مورد استدعا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دانشگاه پیام نور البرز به گزارش انتقادی فارس

واکنش دانشگاه پیام نور البرز به گزارش انتقادی فارس