مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 15:252020-10-17اقتصادي

4 زمین تنیس خاکی در شهر لار احداث می شود


رییس اداره ورزش و جوانان لارستان از احداث 4 زمین تنیس خاکی استاندارد در شهر لار خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و ترویج ورزش در میان خانواده ها و هدایت جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمندی است که از این کار به دست می آید؛ چون ورزش پرهیز از بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانایی های جسمی و روحی، شجاعت، سلامت جسمانی و فکری را به دنبال دارد و نیز وسیله ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

از زمان آغاز شیوع شوند که در این راستا تعدادی از باشگاه ها نیز ثبت نام کردند اما از لحاظ برخی موضوعات بیمه ای و اداری و تکمیل مدارک مشکلاتی داشتند که در صورت رفع این موارد توسط خود باشگاه ها می توان تسهیلاتی را با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در اختیارشان قرار داد.

برنامه های شما در هفته تربیت بدنی که اواخر مهر ماه خواهد بود چیست؟ - با توجه به شرایط موجود بیشتر تمرکز ما بر روی ورزش های با فضای روباز مانند تنیس خاکی، شطرنج  و دارت است که برنامه ریزی هایی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 زمین تنیس خاکی در شهر لار احداث می شود

4 زمین تنیس خاکی در شهر لار احداث می شود