مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 12:302020-10-17پزشكي

نگرانی مسئولین بهداشتی در زمینه برگزاری عروسی بعد از ماه صفر


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزاری مراسم های عروسی بعد از اتمام ماه صفر را از نگرانی و دغدغه های مسئولین بهداشتی عنوان کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از وجود نگرانی و دغدغه برای برگزاری مراسم های عروسی بعد از اتمام ماه محرم و صفر در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر سید احمد هاشمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تعداد موارد بستری مبتلا به ویروس کرونا در این استان کاهش نیافته است، گفت: نگران از آن هستیم که بعد از اتمام ماه محرم و صفر مراسم هایی همچون مراسم عروسی برگزار و وضعیت از وضع موجود بدتر شود.

وی افزود: همچنان بر استفاده از ماسک، جلوگیری از حضور در مراسم و تجمعات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید داریم.

هاشمی خاطرنشان کرد: اگر به موارد مذکور توجه نشود مجبور هستیم تا محدودیت هایی که در استان هایی همچون تهران اعمال شده در این استان نیز اعمال کنیم.

به گفته وی هنوز تعداد موارد بستری در خراسان شمالی بالای 230 نفر است و تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری طی دو هفته اخیر در استان کاهش یافته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه طی هفته گذشته نظارت و بازدیدها به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزایش یافته است، ادامه داد: با تعدادی از موارد که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مسئولین بهداشتی در زمینه برگزاری عروسی بعد از ماه صفر

نگرانی مسئولین بهداشتی در زمینه برگزاری عروسی بعد از ماه صفر