مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-17فرهنگي

جزییات ویژه برنامه عیدانه شبکه پنج سیما اعلام شد


ویژه برنامه شاد و عیدانه «به خانه بر می گردیم»شبکه پنج سیما، شنبه 26 مهر به مناسبت حلول ماه ربیع الاول از ساعت 19 به مدت 180 دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

- ویژه برنامه شاد و عیدانه به خانه بر می گردیم شبکه پنج سیما، شنبه 26 مهر به مناسبت حلول ماه ربیع الاول از ساعت 19 به مدت 180 دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه برنامه شاد و جذاب مهمانی به خانه برمی گردیم در عید ربیع با حضور هنرمندان، ورزشکاران و مهمانانی دیگر پخش خواهد شد.

ضمن اینکه مسابقه، وله، میان برنامه و پخش گزارش های کوتاه از تلاش مدافعان سلامت در بیمارستان ها بخش های دیگر این برنامه را تشکیل می دهند.

در مهمانی به خانه بر می گردیم هنرمندانی چون سیروس میمنت و مهدی سلوکی حضور خواهند داشت تا درباره خانه و خانواده به گفتگو بنشینند.

همچنین در بخش تماشایی این برنامه چهره های ورزشی و فرهنگی مثل حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، محمدرضا طهماسبی شاعر و هاشم اسلامیان هنرمند و خواننده آذری زبان حضور خواهند داشت.

از دیگر بخش های جذاب این مهمانی پخش آثاری از خوانندگان مطرح و محبوب کشورمان ایران همچون سینا شعبانخانی، محمد زند وکیلی و علیرضا پویا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ویژه برنامه عیدانه شبکه پنج سیما اعلام شد

جزییات ویژه برنامه عیدانه شبکه پنج سیما اعلام شد