مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 11:402020-10-17حوادث

حوادث ویژه امروز اصفهان 16 مصدوم به جای گذاشت


سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع سه حادثه ویژه شامل گازگرفتگی و تصادف در اصفهان و مصدومیت 16 نفر در این حوادث خبر داد.

- عباس عابدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع سه حادثه ویژه در استان اصفهان از صبح امروز تاکنون در اظهار داشت: حادثه گاز گرفتگی از مهم ترین این حوادث بود که ساعت 9 و 58 دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در سپاهان شهر اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه در این حادثه یک پسر 9 ساله و یک دختر 6 ساله مصدوم شدند، ابراز داشت: یک کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد که پسر 9 ساله را به بیمارستان فارابی منتقل کرد و دختر مصدوم این حادثه به دلیل عدم رضایت والدین به بیمارستان منتقل نشد.

حادثه ترافیکی پراید و خاور در محور اژیه به اصفهان وی حادثه ترافیکی پراید و خاور در محور اژیه به اصفهان را از دیگر حوادث مهم استان اصفهان دانست و گفت: این حادثه ساعت 11 و 52 دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام و دو کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد.

عابدی با بیان اینکه در این حادثه دو مرد، سه زن و یک کودک مصدوم شدند، ابراز داشت: مصدومان این تصادف به بیمارستان ها فارابی و امین منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث ویژه امروز اصفهان 16 مصدوم به جای گذاشت

حوادث ویژه امروز اصفهان 16 مصدوم به جای گذاشت