مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-17سياسي

4 راهکار امام رضا (ع) که عمر و زندگی را سر و سامان می دهد


در کلام امام رضا (ع) برنامه مدونی را می توان یافت که توجه به آن زوایایی عمیق و دقیق از زندگی را سروسامان خواهد بخشید و به آن آرامشی که فرد در پایان اجرای هر برنامه به دنبال آن است دست پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس داشتن برنامه برای زندگی یکی از مسائل بسیار مهمی است که بشر امروز به دلیل ایجاد مشغله های کاذب فراوان، به آن نیازمند است.

انسانی می تواند به موفقیت های چشمگیر دست پیدا کند که بداند از دنیایش چه می خواهد و چگونه از این فرصت باید بهره ببرد؛ اما دریغ و افسوس که ابزارهای سرگرمی در فضای مجازی، مدگرایی ها، اخبار و اتفاقات غیرمهم و .

این مهم را از ما گرفته اند.

چرا به آرامش عمیق نمی رسیم؟ گاه پیش می آید که فردی برای کاری ضروری به یکی از موتورهای جستجوگر اینترنتی مراجعه می کند و یا حتی وارد صفحه ای از یک سایت و تارنما می گردد اما با پیشنهاد ات وسوسه برانگیز و البته رهزن، بی خاصیت و حتی مضر مواجه می شود که ساعات بسیاری را به جستجو و پیگیری آن صفحات اختصاص می دهد و وقتی به خود می آید متوجه می شود که زمان بسیار زیادی را در این فضا به بطالت گذرانده است و طبیعی است وقتی این مسئله به یک رویه همیشگی تبدیل شود حال انسان را خراب و روح و روان او را آزرده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 راهکار امام رضا (ع) که عمر و زندگی را سر و سامان می دهد

4 راهکار امام رضا (ع) که عمر و زندگی را سر و سامان می دهد