مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-17فرهنگي

پخش فیلم هایی با موضوع نقاشی و مرور آثار یک بازیگر


شبکه نمایش برای هفته آخر مهرماه، در بخش «موضوع منتخب هفته» به فیلم هایی با مضمون هنر نقاشی و در بخش «صحنه گران» به مرور آثار ریچل وایس، بازیگر سینما و تئاتر می پردازد.

- جی پلاس، فیلم های ایرانی آسمان هشتم ، بابای اجباری ، یه آسمون آبی سقف ، لحظه صید ، حباب ، اخراجی ها 2 و زاپاس از روز شنبه (26 مهرماه) تا دوم آبان، ساعت 13 راهی آنتن می شوند.

بخش موضوع منتخب هفته نیز که قرار است به فیلم هایی با مضمون هنر نقاشی بپردازد، در این همین تاریخ و در ساعت 19 به ترتیب فیلم های نقشی از آتش ، آقای ترنر ، کمال الملک ، ارزیابی همه چیز کیو ، چشم درشت ، مستر بین و شور زندگی را پخش می کند.

همچنین در بخش صحنه گران ، فیلم های ریچل وایس،بازیگر سینما و تئاتر که جوایز اسکار، گلدن گلوب، انجمن بازیگری و جایزه بفتای را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است، مرور می شود.

بر این اساس فیلم های صفحه هشت ، اُز بزرگ ، واکنش زنجیره ای ، هیئت منصفه فراری ، تنها میان امواج ، مومیایی و بازگشت مومیایی راهی آنتن می شوند.

در بخش فیلم های جذاب نیز به ترتیب فیلم های دامبو ، غول بزرگ ، کونگ فو یوگا ، اصلاح داستان زندگی ، کریپتو ، دزدان دریایی کاراییب2 و نیکسون پخش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش فیلم هایی با موضوع نقاشی و مرور آثار یک بازیگر

پخش فیلم هایی با موضوع نقاشی و مرور آثار یک بازیگر