مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-17ورزشي

سه پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی افتتاح می شود


سه پروژه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان به بهره برداری می رسد.

- حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و با در نظر گرفتن وضعیت سلامت جامعه برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی به همین مناسبت در سطح استان برگزار می شوند که رعایت پروتکل های بهداشتی از شروط اساسی این برنامه ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: سه پروژه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان های سروآباد و شهر حسن آباد یاسوکند از توابع شهرستان بیجار افتتاح خواهند شد.

وی این پروژه ها را شامل زمین های چمن مصنوعی و سالن ورزش های زورخانه ای برشمرد و اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای احداث این پروژه ها مبلغی در حدود 15 میلیارد ریال است که محل تأمین آنها از منابع استانی و ملی می باشد و مجموعه زیربنای این سه پروژه به دو هزار مترمربع خواهد رسید.

جولایی عنوان کرد: احداث سالن ورزش های زوخانه ای شهر حسن آباد یاسوکند از توابع شهرستان بیجار با 9 میلیارد ریال اعتبار و 450 مترمربع زیربنا و زمین چمن مصنوعی روستاهای هزار خانی و بیساران در شهرستان سروآباد هرکدام با 800 مترمربع زیربنا و هزینه دو میلیارد و 500 میلیون ریالی اعتبار برای هرکدام به علاوه کمک های بنیاد علوی این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی افتتاح می شود

سه پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی افتتاح می شود