مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-17سياسي

روایت کارآفرینی بدون اتکا به دولت/ «جهش تولید» با گام های کوچک معنا می شود


کارآفرین جوان سرخه ای که بدون اتکا به دولت برای پنج نفر شغل ایجاد کرده است، می پرسد: مسؤولان چه خدماتی در سال «جهش تولید» برای تحقق این شعار انجام داده اند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال را سال جهش تولید نام گذاری کردند و برای رسیدن به این جهش و افزایش سطح تولیدات داخلی، جایگاه و اهمیت اقتصاد مقاومتی را نمی توان نادیده نگرفت.

امروز با به اوج رسیدن فشار اقتصادی، سنگینی بار زندگی بر دوش سرپرستان خانوار بیش از گذشته مشاهده و سخنان پرمعنای رهبر هوشیارمان در خصوص تأکید بر اقتصاد مقاومتی و اهمیت کارآفرینی در اذهان مردم زنده می شود.

امام خامنه ای تأکید بسیاری بر کارآفرینی و ایجاد شغل خصوصاً به جوانان و نوجوانان داشته اند و در این میان، جوانی از شهرستان سرخه، فرمان رهبری را آویزه گوش خود قرار داده و با پشت سر گذاشتن سختی راه، قدم در این عرصه گذاشته است و امید آن دارد با حمایت های مسؤولان بتواند گامی مؤثر برای کشورش بردارد.

صبر و حوصله نیاز است علیرضا نیاکان ، متولد سال 1371 است که نزدیک به 9 سال به طور کامل به کار دامداری، کشاورزی و باغداری مشغول بوده و از قبل هم در کنار پدر کار می کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کارآفرینی بدون اتکا به دولت/ «جهش تولید» با گام های کوچک معنا می شود

روایت کارآفرینی بدون اتکا به دولت/ «جهش تولید» با گام های کوچک معنا می شود