مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-17اقتصادي

اشتغالزایی برای هزار مددجوی زنجانی در طرح های فرش بافی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: یک هزار و 16 طرح در زمینه هنر فرشبافی برای اشتغال و خودکفایی در استان زنجان برای جامعه هدف این نهاد ایجادشده است .

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن ارائه گزارشی از طرح های ارائه شده در زمینه بافت فرش و گلیم اظهار کرد: یک هزار و 16 طرح در زمینه هنر فرشبافی برای اشتغال و خودکفایی در استان برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است.

وی گفت: طرح اشتغال فرش بافی از طرح های زودبازده با بهره وری مناسب بوده و تلاش می شود با توسعه این طرح زمینه درآمدزایی خانوارهای مددجویی مورد حمایت این نهاد بیش از پیش فراهم شود.

صفری افزود: با فعالیت مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح اشتغال فرش بافی در این استان از ابتدای امسال تاکنون هزار و 16 تخته فرش، گلیم و تابلو فرش توسط جامعه هدف این نهاد بافته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه از مجموع فرش بافته شده توسط مددجویان، 769 تخته قالی و 163 عدد تابلو فرش بوده است، ادامه داد: 84 طرح فرشبافی نیز توسط راهبران شغلی در بین مددجویان مورد حمایت ایجاد شده است و در 6 ماهه نخست سال جاری هزار و 370 مورد بازدید از طرح ها صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای هزار مددجوی زنجانی در طرح های فرش بافی

اشتغالزایی برای هزار مددجوی زنجانی در طرح های فرش بافی