مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-17سياسي

طلاب حوزه علی بن ابیطالب(ع) در ملایر حافظ قرآن می شوند


مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع) در ملایر گفت: طلاب حوزه علی بن ابیطالب(ع) در مدت تحصیل در این مرکز دینی حافظ کل قرآن می شوند.

- حجت الاسلام حسن رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع) ملایر به مدت 6 سال است در مکان جدید در میدان جهاد فعالیت دارد اظهار کرد: در حال حاضر حدود 140 نفر در این حوزه مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه طلاب در مقطع مقدماتی و به مدت 6 سال در این حوزه تحصیل می کنند افزود: طلبه های مشغول تحصیل در این حوزه علاوه بر افراد بومی از سایر شهرستان های استان هستند و و تعدادی نیز خارج از استان در این مرکز دینی مشغول تحصیل اند.

مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع) ملایر با بیان اینکه این حوزه امسال 20 طلبه جذب کرده است اظهار کرد: شرایط سنی برای ورود به حوزه 14 سال تا 20 سال بوده که جذب شدگان بعد از آزمون و مصاحبه و داشتن شرایط در این حوزه پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه کسب مجوز حفظ قرآن برای طلاب نیز امسال برای این مدرسه گرفته شد گفت: این حوزه مدرسه ای با رویکرد حفظ قرآن خواهد بود که طلاب در طول دوران تحصیل 6 ساله خود حافظ کل قرآن خواهند شد.

رحیمی با بیان اینکه در استان همدان تنها دو حوزه امام حسین(ع) همدان و علی ابن ابیطالب(ع) ملایر این مجوز را دارند افزود: حفظ قرآن به صورت یک برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب حوزه علی بن ابیطالب(ع) در ملایر حافظ قرآن می شوند

طلاب حوزه علی بن ابیطالب(ع) در ملایر حافظ قرآن می شوند