مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-17اجتماعي

26 مهر، لحظه تحویل سال در ورزش کشور/ «همگانی شدن ورزش» حلقه مفقوده جامعه


26 مهرماه، روز تربیت بدنی و ورزش را باید به عنوان آغاز سال ورزشی کشور معرفی کرد، روزی که می تواند با یک برنامه ریزی خوب، به عنوان موتور محرک همگانی کردن ورزش در سطح جامعه معرفی شود.

- خبرگزاری فارس ـ همدان، مهرماه که می رسد بی خیال از تقویم شمسی، سال جدید به نام سال تحصیلی آغاز می شود و انگار ساعت 7:30 صبح و در صف کلاس ها، این سال تحویل می‎شود.

اما در اواخر همین ماه نیز روزی وجود دارد به نام روز ورزش و تربیت بدنی که مسئولان ورزش کشور نیز باید از فضای آموزش و تحصیل درس گرفته و سال جدید را ورزش کشور آغاز کنند و فضای ورزش را ببرند به لحظه تحویل سال ورزش.

بر هیچکس پوشیده نیست که موفقیت های ما در عرصه های ورزش مربوط به استعداد ورزشکاران، و نبوغ شخصی مربیان است وگرنه ما هیچ فعالیت آکادمیکی که ورزش آینده را تضمین کند نداریم و همه شعارهای دستگاه عریض و طویل ورزش کشور، حرفی بیش نیست، زیرا ورزش در خون و پوست مردم این سرزمین کهن قرار دارد.

ورزش از دیرباز در نزد ایرانیان دارای اهمیت بوده است.

توجه به سلامت جسمانی و تلاش برای دوری از بیماری ها سبب می شد تا در ایران باستان هرگونه بیماری ها و ناخوشی را به اهریمن نسبت داده و قدرت جسمانی و سلامتی را ستایش کنند به ویژه برای جنگجویان بسیار اهمیت داشت که قدرت بدنی و آمادگی جسمانی مناسبی داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 مهر، لحظه تحویل سال در ورزش کشور/ «همگانی شدن ورزش» حلقه مفقوده جامعه

26 مهر، لحظه تحویل سال در ورزش کشور/ «همگانی شدن ورزش» حلقه مفقوده جامعه