مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-17فرهنگي

دیدنی های شبکه نمایش در هفته آخر مهر/ پخش چند فیلم با موضوع نقاشی


چند اثر سینمایی با موضوع و محوریت هنر نقاشی در آخرین هفته مهر ماه سال 1399 از شبکه تلویزیونی نمایش پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه برای هفته آخر مهرماه، در بخش موضوع منتخب هفته به فیلم هایی با مضمون نقاش و هنر نقاشی و در بخش صحنه گران به مرور آثار ریچل وایس بازیگر سینما و تئاتر می پردازد، در این هفته برای نخستین بار فیلم سینمایی کریپتو در بخش فیلم های جذاب پخش می شود.

در عین حال شنبه 26 مهر ماه ساعت 13 فیلم آسمان هشتم به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع) روی آنتن می رود.

آسمان هشتم، بابای اجباری، یه آسمون آبی سقف، لحظه صید، حباب، اخراجی ها 2 و زاپاس فیلم های ایرانی هستند که از شنبه 26 مهر ماه تا جمعه 2 آبان ساعت 13 پخش می شوند.

در بخش موضوع منتخب هفته نیز که به پخش فیلم هایی با مضمون هنر نقاشی اختصاص دارد، هنردوستان می توانند از شنبه تا جمعه ساعت 19 به ترتیب فیلم های نقشی از آتش، آقای ترنر، کمال الملک (اثر ماندگار علی حاتمی)، ارزیابی همه چیز کیو، چشم درشت، مستر بین و شور زندگی را از این شبکه تماشا کنند.

در بخش صحنه گران که ساعت 21 پخش می شود شبکه نمایش به مرور آثار فیلم های ریچل وایس بازیگر سینما و تئاتر می پردازد که جوایز اسکار، گلدن گلوب، انجمن بازیگری و جایزه بفتای را در کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدنی های شبکه نمایش در هفته آخر مهر/ پخش چند فیلم با موضوع نقاشی

دیدنی های شبکه نمایش در هفته آخر مهر/ پخش چند فیلم با موضوع نقاشی