مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-17سياسي

وجود «تنش آبی» در آستارا/بیمارستان شهید بهشتی پاسخگوی نیازها نیست


نماینده آستارا در مجلس با اشاره به وجود معضل تنش آبی در این شهرستان، گفت: امکانات و تجهیزات درمانی بیمارستان شهید بهشتی آستارا جوابگوی نیازهای مردم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مرحبا صبح شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در محیط اقتصادی مانند گمرک که احتمال فساد در آن وجود دارد باید به معیشت کارکنان به اندازه کافی رسیدگی شود تا راه هرگونه فسادی بسته باشد، اظهار کرد: اخیراً در گمرک آستارا اقدامات به صورت الکترونیکی انجام می شود تا احتمال جعل در آن از بین برود.

وی با بیان اینکه در بخش سخت افزاری گمرک آستارا نیز باید دستگاه X-ray داشته باشیم، افزود: زیبنده نیست که محموله ای از کشورمان عبور کند و در کشور دیگری کشف شود و از همین موضوع برای تبلیغات منفی علیه ایران استفاده شود.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود تنش آبی در این شهرستان، تصریح کرد: آب های زیرزمینی این شهرستان برای شرب مناسب نیست و تصفیه خانه آستارا جوابگوی نیازها نمی باشد لذا برای رفع نیازهای خود باید رودخانه چلاوند را به صورت بی اُ تی به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی به عدم پیشرفت فیزیکی نامناسب سد ملاهادی آستارا اشاره و بیان کرد: این سد عمدتاً در بخش کشاورزی مصرف می شود و برای تأمین آب شرب سهم کمی دارد اما در حال حاضر از برنامه خود ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود «تنش آبی» در آستارا/بیمارستان شهید بهشتی پاسخگوی نیازها نیست

وجود «تنش آبی» در آستارا/بیمارستان شهید بهشتی پاسخگوی نیازها نیست