مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-17سياسي

توزیع 2000بسته گوشت قربانی بین نیازمندان اردبیلی توسط خادمیاران رضوی


مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل از توزیع 2 هزار بسته گوشت قربانی توسط خادمیاران رضوی در مناطق محروم شهرستان اردبیل، خلخال و پارس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی در استان اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی با تسلیت سالروز شهادت امام هشتم، حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: با همکاری خادمیاران رضوی استان اردبیل و جمعی از خیرین رضوی، 2هزار بسته گوشت قربانی در مناطق محروم شهرستان های اردبیل، خلخال و پارس آباد توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت شهادت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) دو ویژه برنامه در دو مسجد از محلات مهم اردبیل نیز برگزار می شود، افزود: این ویژه برنامه ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری با همراهی مداحان عالی قدر استان و شهرستان، قاریان قرآن و خادمیان رضوی برگزار می شود.

قیامی بین کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی با بسته بندی بهداشتی و توزیع نذری غذای گرم و بسته بندی برنج از دیگر بخش های ویژه برنامه ایام پایانی ماه صفر بود.

وی تصریح کرد: کرسی تلاوت رضوی همزمان با سراسر کشور در محل مهدیه اردبیل به صورت پخش زنده و مستقیم از حرم مطهر رضوی با تلاوت قاریان برجسته کشوری و بین المللی استان اردبیل نیز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000بسته گوشت قربانی بین نیازمندان اردبیلی توسط خادمیاران رضوی

توزیع 2000بسته گوشت قربانی بین نیازمندان اردبیلی توسط خادمیاران رضوی