مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 04:402020-10-17پزشكي

زندگی با سبک سلامتی


حرف از تقویت سیستم ایمنی و مقابله در برابر بیماری ها که می شود اغلب ما به این فکر می کنیم که از چه دارو و یا برنامه ی غذایی باید استفاده کنیم.

- امّا باید بدانیم که مصرف برخی خوراکی ها، عادت مفیدی است که قادر به تقویت سیستم ایمنی بدن ما بوده و از سلامتی ما در برابر انواع بیماری های ناشی از ضعف قوای بدنی مراقبت می کند.

با توجه به شرایط کنونی که همه مردم جهان با ویروس کرونا مواجه هستند و راهکاری به جز استفاده از ماسک برای پیشگیری از آن ندارند، پزشکان و متخصصین علم تغذیه و ورزش توصیه می کنند که افراد از طریق راه های مختلف به خصوص بهبود وضعیت تغذیه و ورزش، از خود در برابر این ویروس مراقبت کنند.

سیستم ایمنی و نقش آن در دفاع از بدن نفیسه راستی، متخصص فیزیولوژی ورزشی قلب و عروق در گفت وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: سیستم ایمنی جانداران را می توان یکی از پیچیده ترین سیستم های دفاعی دانست، به خصوص این سیستم در بدن انسان ها به صورت خیلی پیچیده تر و سازمان یافته تری عمل می کند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت سیستم ایمنی بدن افزود: دستگاه ایمنی بخشی از بدن است که با سازوکار شناسایی، سلول ها و مولکول های خودی را از مهاجمین بیگانه، مانند میکروب ها و ویروس ها تشخیص داده، و آن ها را از بین برده یا بی خطر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی با سبک سلامتی

زندگی با سبک سلامتی