مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-16سياسي

سخنرانی سال 1365 آیت الله خامنه ای درباره زندگی پیامبر اعظم(ص) منتشر شد


بیانات تحلیلی حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1365 درباره ی زندگی پیامبر اعظم (صلّی الله علیه وآله) از سوی پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.

IR منتشر شد.

- سخنرانی سال 1365 آیت الله خامنه ای درباره زندگی پیامبر اعظم(ص) منتشر شد بیانات تحلیلی حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1365 درباره ی زندگی پیامبر اعظم (صلّی الله علیه وآله) از سوی پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.

IR منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سخنرانی در شب 28 صفر سال 1407 قمری، مصادف با سالروز رحلت پیامبر (صلّی الله علیه وآله) و شهادت امام حسن (علیه السّلام) در مراسمی در کانون توحید ایراد شده است؛ کانون توحید پایگاه ابتدایی فعالیت حزب جمهوری اسلامی در تهران بوده است.

حضرت آیت الله خامنه ای در این سخنرانی، خط مستمر در سیره پیامبر(صلّی الله علیه وآله) را عنصر مبارزه معرفی می کنند و می فرمایند: آنچه در زندگی اجتماعی پیغمبر و در شخصیّت آن حضرت به عنوان یک رهبر از اوّل تا آخر ادامه دارد، مبارزه است.

ایشان در ادامه با برشمردن وقایعی از زندگی رسول خدا(صلّی الله علیه وآله)، خط جهاد فکری، سیاسی و نظامی را در این حوادث تبیین می کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای، انقلاب اسلامی ایران را در استمرار خط مبارزه پیغمبر(صلّی الله علیه وآله) معرفی کرده و می فرمایند: امروز انقلاب ما و حرکتِ عمومیِ ملّتِ عزیزِ ما در ادامه ی خطّ پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی سال 1365 آیت الله خامنه ای درباره زندگی پیامبر اعظم(ص) منتشر شد

سخنرانی سال 1365 آیت الله خامنه ای درباره زندگی پیامبر اعظم(ص) منتشر شد