مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-16سياسي

مبارزه با گرانی افسار گسیخته کمترین توقع مردم از مسؤولان است


کمترین توقع مردم از مسؤولان این است که به دور از مباحث جناحی و اختلاف افکن در صدد رفع مشکلات معیشتی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امروز در پیام جمعه خود، گفت: این ملت، ملتی است که خود قیام نموده اند، انقلاب کردند، شاه را از مملکت بیرون راندند، در یک کلام صاحب این انقلاب مردم هستند امروز همین صاحبان انقلاب توقعی که از مسؤولان و دولتمردان دارند حل مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

امام جمعه بروجن ادامه داد: کمترین توقع مردم از روسای محترم قوا این است که به دور از مباحث جناحی و اختلاف افکنی درصدد رفع این مشکلات معیشتی باشند زیرا حقیقتا گرانی افسارگسیخته مردم را با مشکلات زیادی مواجه نموده است که می طلبد به سرعت چاره ای اندیشیده شود.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: شجاعت یکی از ویژگی های مدیرانی است که می خواهند تصمیمات بزرگ و سرنوشت ساز بگیرند و اگر ذره ای ترس در وجود مسؤولان و مدیران باشد تصمیم درستی اتخاذ نمی شود چرا که عقل به درستی کار نمی کند و ممکن است سرنوشت مملکتی را به فنا ببرد.

هراتی مطلق تاکید کرد: اگر ما در عرصه های مختلف انقلاب پیروز بودیم در گرو عقلانیت و شجاعت بوده و در مواردی که شکست خوردیم ترس برما غلبه نموده که در جهت مخالف با عقلانیت و شجاعت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با گرانی افسار گسیخته کمترین توقع مردم از مسؤولان است

مبارزه با گرانی افسار گسیخته کمترین توقع مردم از مسؤولان است