مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-16سياسي

احداث تونل خلخال به اسالم نیازمند نگاه استانی است


احداث تونل خلخال به اسالم نیازمند نگاه استانی مسؤولان و تحقق قول مقامات کشوری در سفر به اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری و قول رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص احداث تونل خلخال به اسالم اظهار کرد: مصوبات سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل در خصوص شهرستان خلخال محقق نشده و احداث این تونل در جاده خلخال به اسالم نیازمند نگاه مسؤولان استانی و تحقق قول مقامات کشوری است.

وی با قدردانی از استاندار و امام جمعه اردبیل در خصوص پیگیری مشکلات مردم شهرستان خلخال در حوزه عمرانی و اقتصادی افزود: درد امروز مردم شهرستان خلخال و مطالبه اصلی این مردم تحقق اشتغال است چرا که با نبود شغل مناسب، آسیب های جدی آن دامن گیر جامعه خواهد شد.

امام جمعه خلخال با تسلیت ایام رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) بر لزوم الگوگیری جامعه از شخصیت معنوی و فرهنگی ائمه اطهار(ع) تاکید و از برگزاری مراسمات ایام محرم، صفر و پاسداشت اربعین حسینی از مردم شهرستان خلخال و ارگان های مربوطه قدردانی کرد.

امام جمعه خلخال در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت تقوا درجامعه اسلامی بر لزوم رعایت حق الناس و تبعیت از سیره پیامبر مکرم اسلام تاکید کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تونل خلخال به اسالم نیازمند نگاه استانی است

احداث تونل خلخال به اسالم نیازمند نگاه استانی است