مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-16سياسي

عده ای به دنبال ضبح نشریات در دانشگاه علم و صنعت هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیانیه اعضای دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران خطاب به دانشجویان این دانشگاه در مورد تخلفاتی که توسط مسئولین صورت گرفته است.

- بی شک اهمیت و جایگاه نشریات دانشجویی به عنوان یکی از مهمترین راه های ارتباطی بین فعالین این حوزه با بدنه دانشگاهی بر کسی پوشیده نیست.

فعالیت های مطبوعاتی در محیط دانشگاهی در صورتیکه ضمن هدفمند بودن با استدلال و منطق سدید همراه باشد علاوه بر کسب تجربیات ارزشمند برای ذینفعان؛ می تواند به پویایی فرهنگی دانشگاه کمک شایانی نماید.

متاسفانه در سال های اخیر؛ سوءمدیریت مسئولین امر در حوزه نشریات دانشجویی سبب شده تا شاهد رکود در دانشگاه ها باشیم و نشریه که روزی می توانست نقش موثری در جامعه پذیری سیاسی دانشجویان ایفا کند اکنون در نظر جامعه مخاطب به تکه کاغذی سیاه بدل شده است!به عنوان اعضای دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه علم و صنعت و موکلان شما دانشجویان عزیز؛ بر خود لازم دانستیم تا نکاتی را پیرامون اتفاقات اخیر این کمیته به سمع و نظرتان برسانیم:با تغییر معاون فرهنگی دانشگاه و به تبع ریاست ایشان بر کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه؛ شاهد رویه های ناصوابی بوده ایم که از آن جمله می توان به سوءاستفاده برخی مسئولین امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای به دنبال ضبح نشریات در دانشگاه علم و صنعت هستند

عده ای به دنبال ضبح نشریات در دانشگاه علم و صنعت هستند