مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-16سياسي

مدرسه سازی توسط گروه های جهادی در سیستان وبلوچستان


پس از حضور مسئولان گروههای جهادی و خیران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان و بررسی میدانی مشکلات و آشنا شدن با دردها و نیازهای مردمی خبرهای خوشی در حوزه های محرومیت زدایی و مدرسه سازی در راه است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان پس از حضور مسئولان گروههای جهادی و خیران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان و بررسی میدانی مشکلات و آشنا شدن با دردها و نیازهای مردمی خبرهای خوشی در حوزه های محرومیت زدایی و مدرسه سازی در راه است.

گروه جهادی السابقون با شاخه های متعدد خدمت رسانی و گردهم آوردن خیران ارزشمند اقدامات ارزشمندی را طی سالهای اخیر در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان انجام داده و همچنان با قوت برای رفع مشکلات و کمبودهای استان تلاش می کند.

در راستای پیگیری پروژه های عمرانی گروه جهادی السابقون به پای صحبت های سید حسین موسوی مسئول جهادی کمیته عمرانی گروه جهادی السابقون نشستیم.

وی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: دردهای مردم محروم مناطق سیستان و بلوچستان را درد خودمان می دانیم به همین خاطر است گروههای خیر از سراسر کشور به صورت خودجوش پای کار آمده و تشکیل گروه جهادی برای خدمت به مردم این استان اعلام آمادگی کرده اند.

موسوی اظهار داشت: از آنجایی که عزیزان ارزشمند خیر با نیت پاک و مال حلال در عرصه خدمت رسانی حاضر شده اند، شاهد اجرای آسان پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سازی توسط گروه های جهادی در سیستان وبلوچستان

مدرسه سازی توسط گروه های جهادی در سیستان وبلوچستان