مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-16اقتصادي

گنج بی رنج تولید تیلاپیا در دل شوره زارها!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تحریم های آمریکا و متحدانش علیه ملت ایران هر روز رنگ تازه ای به خود می گیرد به طوری که این کشور با وجود ادعاهای مبنی بر عدم تحریم غذایی و دارویی ایران همواره به انحا مختلف این دو فقره را نیز به تحریم های خود اضافه .

- طبق گزارش سازمان خواروبار جهانی فائو امروزه بیش از یک سوم غذای جهان از طریق تولیدات آبزیان تأمین می شود، از همین رو به نظر می رسد توسعه پرورش ماهی تیلاپیا در کشور خصوصا در مناطق گرم و خشک و کویری به عنوان ظرفیتی قابل توجه برای کشور در دسترس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تحریم های آمریکا و متحدانش علیه ملت ایران هر روز رنگ تازه ای به خود می گیرد به طوری که این کشور با وجود ادعاهای مبنی بر عدم تحریم غذایی و دارویی ایران همواره به انحا مختلف این دو فقره را نیز به تحریم های خود اضافه می کند و با تمام قوا درصدد است تا امنیت غذایی و دارویی کشورمان را با اخلال مواجه سازد.

به طوری که در آخرین مورد بانک کشاورزی کشورمان به عنوان عامل اصلی نقل و انتقال پول در بخش کشاورزی و 36 قلم از تجهیزات مورد نیاز در صنایع تبدیلی و تکمیلی صنایع غذایی را با تحریم مواجه کرده است.

از طرف دیگر یادمان نرفته است که بدخواهان این کشور همواره با دستکاری در محصولات غذایی درصدد نابودی صنعت کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنج بی رنج تولید تیلاپیا در دل شوره زارها!

گنج بی رنج تولید تیلاپیا در دل شوره زارها!