مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-16پزشكي

کاهش رعایت پروتکل ها در روزهای طوفانی کرونا


آمارها و اخبار حکایت از افزایش روز افزون مبتلایان به کرونا و تلفات آن دارد؛ اما مردم بی اعتنا به رکوردهای این بیماری روز به روز رعایت پروتکل های بهداشتی را کاهش می دهند.

- آمار و اخبار این روزهای آفت زده پاییز که کرونا همچون هیولایی به جان مردم جهان افتاده و هر روز فوج فوج به این بیماری گرفتار می شوند و شمار زیادی دار فانی را با دردناکترین شرایط وداع می گویند، قابل تامل شده و زنگ خطر جدی برای تهدید سلامت انسان ها را به صدا درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، در این روزها که کرونا همچون آفتی خانمان سوز به جان بشر افتاده و سلامت و جانشان را تهدید می کند باید بیش از هر زمان دیگر مواظب هم باشیم و با رعایت پروتکل ها و زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی بسیار حساس تر از قبل در حفظ سلامت هم مراقبت کنیم.

از لحظه ای که آمار فوت شدگان و افراد ابتلا به کرونا در ایلام و بسیاری از مناطق کشور رکورد را شکسته انگار زنگ خطری جدی برای سلامت همه به صدا درآمده است و مرگ بیش از هر زمان دیگر جان عزیرانمان را تهدید می کند.

باورش برای همه ما سخت است هر روز که چشم باز می کنیم بسیار غیرمنتظره از همان ابتدای صبح خبر مرگ همکار یا دوست و آشنایی را بشنویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت پروتکل ها در روزهای طوفانی کرونا

کاهش رعایت پروتکل ها در روزهای طوفانی کرونا