مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-16اقتصادي

بررسی بازار میوه های خوش رنگ پاییزی در اصفهان


با رسیدن به اواخراولین ماه از فصل پاییز کم کم میوه های رنگارنگ این فصل از نوبرانه بودن خارج شده و در میوه فروشی ها بیشتر عرضه می شود اما قیمت برخی محصولات هم چنان بالاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با رسیدن به اواخراولین ماه از فصل پاییز کم کم میوه های رنگارنگ این فصل از نوبرانه بودن خارج شده و در میوه فروشی ها بیشتر عرضه می شود.

بر اساس نرخ نامه اتحادیه عمده فروشان میوه و تره بار در پایان این هفته هر کیلوگرم خرمالو بین 5000 تا 8500 و خرمالوی ممتاز کیلویی 10 هزار تومان قیمت زده شد درحالی که ابتدای مهرماه قیمت این محصول بالای 10 هزار تومان بود.

نان و پنیر و گلابی، صبحانه لاکچری هر ساله در این فصل مردم استان اصفهان برای خرید انار به شهرضا می رفتند تا ضمن زیارت امام زاده شاهرضا (ع) انار مورد نیاز خانواده برای تهیه رب انار و مصرف روزانه خودشان را خریداری کنند اما امسال با شیوع بیماری کرونا این سفرها منتفی شده است، هر کیلو انار در میدان میوه و تره بار از 4000 هزار تومان تا 7500 تومان قیمت گذاری شد.

گلابی از میوه های پاییز است که بیشتر در وعده صبحانه و همراه با نان و پنیر خورده می شود اما با قیمت بالای این میوه از 12 هزار تومان تا 27 هزار تومان در میدان میوه و قیمت 14 تا 33 هزار تومانی در خرده فروشی ها به نظر می رسد نان و پنیر و گلابی را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بازار میوه های خوش رنگ پاییزی در اصفهان

بررسی بازار میوه های خوش رنگ پاییزی در اصفهان