مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-16سياسي

اشتغال در پارس جنوبی حق جوانان همه نقاط استان بوشهر است


نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بکارگیری جوانان استان بوشهر در پارس جنوبی گفت: مشکلات نیروهای دشتی و تنگستان در پارس جنوبی در دست پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین کرمی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تقویت اشتغال و رفع مشکلات جوانان شهرستان های دشتی و تنگستان در این حوزه اقدامات زیادی را داشته ایم.

وی از پیگیری برای اشتغال نیروهای دشتی و تنگستان در تأسیسات پارس جنوبی از طریق مقامات ارشد وزارت نفت و شخص وزیر خبر داد و بیان داشت: بارها تاکید شده است که از آخرین نقطه شهرستان عسلویه تا آخرین نقطه بندر دیلم بومی پروژه های نفتی و گازی مستقر در استان هستند.

نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: هرگونه اظهارنظر پیرامون غیربومی بودن شهرستان های استان که گاهاً مطرح می شود مردود و خلاف واقع است که در این زمینه پیگیری هایی نیز صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در همین راستا پیگیری لازم در مورد اخراج نیروهای مشغول به کار در فازهای در حال بهره برداری پارس جنوبی از طریق استاندار بوشهر صورت گرفته است و پیگیر رفع موضوع و مشکل این افراد هستیم.

کرمی با بیان اینکه در حال حاضر تا زمان تهیه و نهایی شدن شاخص ها و معیارهای جدید جذب نیرو، استخدام های جدید متوقف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال در پارس جنوبی حق جوانان همه نقاط استان بوشهر است

اشتغال در پارس جنوبی حق جوانان همه نقاط استان بوشهر است