مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-16سياسي

استان سمنان سیاه پوش و عزادار در رثای نبی مکرم اسلام(ص)


مردم جای جای استان سمنان، همزمان با بیست و هشتم صفر، رخت عزای رحلت رسول الله(ع) و امام حسن مجتبی(ع) را بر تن کردند و این بار نذوراتشان را به شکل کمک های مردمی ارائه دادند.

- سمنان- مردم جای جای استان سمنان، همزمان با بیست و هشتم صفر، رخت عزای رحلت رسول الله(ع) و امام حسن مجتبی(ع) را بر تن کردند و این بار نذوراتشان را به شکل کمک های مردمی ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرارسیدن بیست و هشتم صفر، سالروز ارتحال پیامبر (ص) و همچنین تقارن آن با شهادت امام حسن (ع) رخت عزای عزاداری دهه آخر صفر را بر تن مردم دیار قومس از کوچک و بزرگ تا پیر و جوان کرد تا در رثای آل الله به سوگ بنشینند.

آیین عزاداری 28 صفر امسال با تفاوت هایی روبرو بود و به خاطر گسترش کووید 19 و در شرایط قرمز قرار داشتن استان سمنان، تجمع عزاداران به صورت دسته های عزاداری جای خود را به مرحله سوم از رزمایش کمک مومنانه و همچنین عزاداری با رعایت فاصله اجتماعی در بخش های محدودی از شهر داد تا مردم در کنار سوگواری رسول الله (ص) سلامت خود را نیز حفظ کنند.

نذورات مردم برای نیازمندان امسال تقارن روزهای آخر ماه صفر با مرحله سوم از رزمایش کمک مومنانه نیز باعث شد تا هیئت های مذهبی، سپاه پاسداران، مردم نیک اندیش و متدین استان سمنان و به خصوص کسانی که نذوراتی را در سال های اخیر داشتند، عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان سیاه پوش و عزادار در رثای نبی مکرم اسلام(ص)

استان سمنان سیاه پوش و عزادار در رثای نبی مکرم اسلام(ص)